Hong Kong

Hejhej! Nu sitter vi i Hong Kong och väntar på att få gå på flyget till Auckland. Resan hittills har gått bra men har varit seg, känns som vi har varit på resande fot otroligt länge. Väntan på Heathrow gick snabbt och smärtfritt, vi fördrev tiden med yatzy (alma har vunnit alla gånger...), kortspel och pepparkakslatte från starbucks. Flygresan mellan London och Hong Kong var ganska trist, att sitta typ still i elva timmar är inte kul! Maten var sådär god, men gick ner. Både mådde lite allmänt dåligt, men efter att ha sett varsin film kunde vi halvsova. Tror vi lyckade få ihop några timmar sömn var ändå.
När vi äntligen var framme i Hong Kong kände vi oss väldigt sunkiga. Vi skulle visa våra biljetter till Auckland innan vi fick fräscha till oss, och även utresan. Det dumma var bara att på mitt visum till australien hade jag råkat skriva "Bostrom" (som jag alltid annars ha använt när jag ska skriva mitt namn på engelska), men i mitt pass stod det tydligen "Bostroem"... De blev inte särskilt nöjda över detta och fick ringa en del samtal. Efter en halvtimmes väntan sa de tillslut att det var okej, phu!
Om 40 minuter får vi gå på nästa flyg, och det känns väldigt segt att åka lika lång igen... Men det ska nog gå fint! Vi är nöjda att ha överlevt så här långt:)
Puss och kram till alla er där hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0